שולי רנד : בנו של שולי רנד: "אבא חי ובריא. אמא ניסתה לייצר פרובוקציה ... - אני אסיר תודה לנצח ללימור על האומץ, כתב רנד

שולי רנד : בנו של שולי רנד: "אבא חי ובריא. אמא ניסתה לייצר פרובוקציה ... - אני אסיר תודה לנצח ללימור על האומץ, כתב רנד. כאילו חיכה לרגע המתאים לבוא ולספר את הסיפור שלו, מספר רנד, נכנס לתוך השיר, חיבר אותו, עטף אותו ומכאן הדרך ל'עוקר הרים' הייתה קצרה שולי רנד בביצוע לשירו המצמרר המשורר. שולי רנד אפילו מסתובב כבר עם הילדים של צופית גרנט ומבלה עם המשפחה, סיפרה מקורבת. מדי שבוע יעביר הרב הרצאה מחזקת, ישיר וינגן עם אמנים שונים, והפעם עם הזמר שולי רנד שולי רנד בשיר חדש מהאלבום רצוא ושוב:

אני לא מאחל לאף אדם את הכאב הצער והבושה שנגרמו לי ולכל אחד ואחד מילדיי שנגררו בעל כורחם אל הזירה המדממת הזאת. Shalom shuli rand (also spelled shuly; שולי רנד אפילו מסתובב כבר עם הילדים של צופית גרנט ומבלה עם המשפחה, סיפרה מקורבת. שולי רנד מקווה שהשנה החדשה תבשר את שחרורו מנישואיו המסויטים, אותם הוא מסכם במלים הייתי גבר מוכה. כאילו חיכה לרגע המתאים לבוא ולספר את הסיפור שלו, מספר רנד, נכנס לתוך השיר, חיבר אותו, עטף אותו ומכאן הדרך ל'עוקר הרים' הייתה קצרה

שולי רנד: חייתי בפחד, תחת אלימות בבית - זוגיות ומשפחה ...
שולי רנד: חייתי בפחד, תחת אלימות בבית - זוגיות ומשפחה ... from u.a7.org
שולי רנד בסינגל שני מהאלבום רצוא ושוב, אוגוסט 2018שולי רנד בפייסבוק: השניים לא אישרו, אבל מקורבים מוסרים כי יש דברים בגו זאת לאחר שרנד עשה ככל שביכולתו למנוע ממני את פרסום העוולה, לטענת אשתו, מיכל, של אי תשלום שכירות לבית בו מתגוררים אשתו. אני אסיר תודה לנצח ללימור על האומץ, כתב רנד נקודה טובה by שולי רנד, released 24 april 2008 1. שולי רנד מוציא סינגל חדש בשם 'עוקר הרים' המלווה בקליפ פיוטי ומושקע • מילים: שולי רנד ואמיל קרויטר, עיבוד מוזיקלי: שולי רנד בשיר חדש מהאלבום רצוא ושוב:

שולי רנד, באתר אידיבי, מאגר הידע העברי לקולנוע ישראלי ועולמי שולי רנד , באתר allmovie (באנגלית) שולי רנד , בתוך:

Shalom shuli rand (also spelled shuly; אשתו של שולי רנד סיפרה כי הגיעה למעון לנשים מוכות ולפני ימים ספורים כתבה קרובת משפחה לשעבר פוסט וסיפרה כי שולי, לכאורה, עבר התעללות במשך שנים מצד אשתו. שולי רנד הוא זמר, שחקן וסטורי טלר מוכר ורב הבעה. לפני שנתיים בערך השמיע לי אסף תלמודי כמה ניגונים נפלאים של מוזיקאי בשם אמיל קרויטר, מספר שולי רנד. שולי רנד בסינגל שני מהאלבום רצוא ושוב, אוגוסט 2018שולי רנד בפייסבוק: במהלך היום עלו תהיות האם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט, שכבר שנים לוחצת לצופים על בלוטת הדמעות, והזמר והשחקן החרדי, שולי רנד, שנמצא בפרידה לא פשוטה מבת זוגו. הרב יצחק פנגר בתכנית נוספת שבה נצא מאזור הנוחות, ונגיע למקומות שעליהם לא חלמנו. שולי רנד ואמיל קרויטר, עיבוד מוזיקלי: זאת לאחר שרנד עשה ככל שביכולתו למנוע ממני את פרסום העוולה, לטענת אשתו, מיכל, של אי תשלום שכירות לבית בו מתגוררים אשתו. כאילו חיכה לרגע המתאים לבוא ולספר את הסיפור שלו, מספר רנד, נכנס לתוך השיר, חיבר אותו, עטף אותו ומכאן הדרך ל'עוקר הרים' הייתה קצרה בין כל הניגונים זהר לעומתי ניגון אחד שנכנס לי בשמחה אל תוך הלב וקבע שם את מושבו. למותר לציין שהכתבה הזאת, כמו שאר הפרסומים המגמתיים בכל מרחב. שולי רנד מקווה שהשנה החדשה תבשר את שחרורו מנישואיו המסויטים, אותם הוא מסכם במלים הייתי גבר מוכה.

Shalom shuli rand (also spelled shuly; לפני שנתיים בערך השמיע לי אסף תלמודי כמה ניגונים נפלאים של מוזיקאי בשם אמיל קרויטר, מספר שולי רנד. אני אסיר תודה לנצח ללימור על האומץ, כתב רנד דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן ובמקום. שולי רנד חושף לראשונה הקלטות של אשתו בתכנית המקור חן ליברמן יוצאת לתחקיר בעקבות הקרב בין בני הזוג ומביאה את גרסאות שני הצדדים בניסיון להבין האם מדובר בסיפור חד צדדי של גבר אלים או שייתכן ומדובר בסיפור מורכב יותר

שולי רנד ממשיך להסתבך וצריך לפנות את הבית | TMI
שולי רנד ממשיך להסתבך וצריך לפנות את הבית | TMI from images.maariv.co.il
אני לא מאחל לאף אדם את הכאב הצער והבושה שנגרמו לי ולכל אחד ואחד מילדיי שנגררו בעל כורחם אל הזירה המדממת הזאת. מדי שבוע יעביר הרב הרצאה מחזקת, ישיר וינגן עם אמנים שונים, והפעם עם הזמר שולי רנד כאילו חיכה לרגע המתאים לבוא ולספר את הסיפור שלו, מספר רנד, נכנס לתוך השיר, חיבר אותו, עטף אותו ומכאן הדרך ל'עוקר הרים' הייתה קצרה שולי רנד הוא זמר, שחקן וסטורי טלר מוכר ורב הבעה. בני ברק, תא, ירושלים, מלידה. בין כל הניגונים זהר לעומתי ניגון אחד שנכנס לי בשמחה אל תוך הלב וקבע שם את מושבו. השניים לא אישרו, אבל מקורבים מוסרים כי יש דברים בגו דרך תחנות חייו, מגולל שולי סיפור חיים אישי הנטוע בזמן ובמקום.

שולי רנד ואמיל קרויטר, עיבוד מוזיקלי:

שולי רנד מדבר • צפו כדי לנסות להפריך שמועות זה כמעט כמו לנסות לרוקן את הים בכפית, זה בלתי אפשרי כך התבטא הזמר והיוצר שולי רנד על השנה הקשה בחייו, בריאיון מיוחד באולפן 'כיכר' • הריאיון המלא מחר. שולי רנד, באתר אידיבי, מאגר הידע העברי לקולנוע ישראלי ועולמי שולי רנד , באתר allmovie (באנגלית) שולי רנד , בתוך: כאילו חיכה לרגע המתאים לבוא ולספר את הסיפור שלו, מספר רנד, נכנס לתוך השיר, חיבר אותו, עטף אותו ומכאן הדרך ל'עוקר הרים' הייתה קצרה במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. במהלך היום עלו תהיות האם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט, שכבר שנים לוחצת לצופים על בלוטת הדמעות, והזמר והשחקן החרדי, שולי רנד, שנמצא בפרידה לא פשוטה מבת זוגו. נקודה טובה by שולי רנד, released 24 april 2008 1. שולי רנד ואמיל קרויטר, עיבוד מוזיקלי: מתוך מפגש עם יואב קוטנר, במסגרת הסדרה סיפורים במונו 2020 מדי שבוע יעביר הרב הרצאה מחזקת, ישיר וינגן עם אמנים שונים, והפעם עם הזמר שולי רנד איך נקלע השחקן והמוזיקאי שלא מפסיק להקסים את קהלו ליחסי התעללות מתמשכים עם אשתו קצת לאחר שנפרד מרונית אלקבץ, מה החזיונות. בין כל הניגונים זהר לעומתי ניגון אחד שנכנס לי בשמחה אל תוך הלב וקבע שם את מושבו. השניים לא אישרו, אבל מקורבים מוסרים כי יש דברים בגו הרב יצחק פנגר בתכנית נוספת שבה נצא מאזור הנוחות, ונגיע למקומות שעליהם לא חלמנו.

למותר לציין שהכתבה הזאת, כמו שאר הפרסומים המגמתיים בכל מרחב. אשתו של שולי רנד סיפרה כי הגיעה למעון לנשים מוכות ולפני ימים ספורים כתבה קרובת משפחה לשעבר פוסט וסיפרה כי שולי, לכאורה, עבר התעללות במשך שנים מצד אשתו. שולי רנד אפילו מסתובב כבר עם הילדים של צופית גרנט ומבלה עם המשפחה, סיפרה מקורבת. שולי רנד מקווה שהשנה החדשה תבשר את שחרורו מנישואיו המסויטים, אותם הוא מסכם במלים הייתי גבר מוכה. השניים לא אישרו, אבל מקורבים מוסרים כי יש דברים בגו

שולי רנד / ×"×-מר ו×"יוצר שולי ×¨× ×" פות ...
שולי רנד / ×"×-מר ו×"יוצר שולי ×¨× ×" פות ... from media.reshet.tv
נקודה טובה by שולי רנד, released 24 april 2008 1. שולי רנד, באתר אידיבי, מאגר הידע העברי לקולנוע ישראלי ועולמי שולי רנד , באתר allmovie (באנגלית) שולי רנד , בתוך: במהלך היום עלו תהיות האם מגישת הטלוויזיה צופית גרנט, שכבר שנים לוחצת לצופים על בלוטת הדמעות, והזמר והשחקן החרדי, שולי רנד, שנמצא בפרידה לא פשוטה מבת זוגו. במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. שולי רנד מוציא סינגל חדש בשם 'עוקר הרים' המלווה בקליפ פיוטי ומושקע. השניים לא אישרו, אבל מקורבים מוסרים כי יש דברים בגו 20,677 likes · 2,474 talking about this. בני ברק, תא, ירושלים, מלידה.

מתוך מפגש עם יואב קוטנר, במסגרת הסדרה סיפורים במונו 2020

במופע 'תשליך' מספר שולי בפעם הראשונה על חייו שלו. שולי רנד חושף לראשונה הקלטות של אשתו בתכנית המקור חן ליברמן יוצאת לתחקיר בעקבות הקרב בין בני הזוג ומביאה את גרסאות שני הצדדים בניסיון להבין האם מדובר בסיפור חד צדדי של גבר אלים או שייתכן ומדובר בסיפור מורכב יותר שולי רנד בשיר חדש מהאלבום רצוא ושוב: שולי רנד אפילו מסתובב כבר עם הילדים של צופית גרנט ומבלה עם המשפחה, סיפרה מקורבת. השניים לא אישרו, אבל מקורבים מוסרים כי יש דברים בגו אני אסיר תודה לנצח ללימור על האומץ, כתב רנד 20,677 likes · 2,474 talking about this. בני ברק, תא, ירושלים, מלידה. שולי רנד מוציא סינגל חדש בשם 'עוקר הרים' המלווה בקליפ פיוטי ומושקע • מילים: מתוך מפגש עם יואב קוטנר, במסגרת הסדרה סיפורים במונו 2020 בין כל הניגונים זהר לעומתי ניגון אחד שנכנס לי בשמחה אל תוך הלב וקבע שם את מושבו. Shalom shuli rand (also spelled shuly; זאת לאחר שרנד עשה ככל שביכולתו למנוע ממני את פרסום העוולה, לטענת אשתו, מיכל, של אי תשלום שכירות לבית בו מתגוררים אשתו.